Проблем
- Безкабелната прахосмукачка спира или не стартира
- Безкабелната прахосмукачка не работи
Отнася се за
- Безкабелни прахосмукачки
Решение
Възможни причини:
- Ролката на четката е блокирана
- Контейнерът за прах е пълен и/или филтрите са блокирани/замърсени
- Прахосмукачката може да е прегрята
- Батерията е изтощена (последният светодиод мига)
- Дефектен модел
Няколко неща, които можете да проверите, за да се опитате да разрешите проблема:
Моля, вижте ръководството за потребителя за подробна информация относно поддръжката на вашия конкретен модел. Ръководството за употреба може да бъде изтеглено ТУК.
1. Изключете прахосмукачката - след това проверете дали дюзата, тръбата, маркуча или филтрите са блокирани и/или замърсени.
Извадете филтрите от контейнера за прах и изпразнете съдържанието в кофа за боклук.
Филтрите трябва да се почистват на редовнo, за да се осигури максимална ефективност при почистване.
2. Почистете и отстранете заплетените косми, нишки и влакна от ролката на четката
Използвайте ножици, за да премахнете наслагванията по четката. Сглобете отново ролката на четката, като се уверите, че може да се върти свободно.
3. Възможно прегряване - Оставете продукта да се охлади за минимум 2 часа на стойката за зареждане, преди да го стартирате отново.
4. Заредете напълно прахосмукачката.
5. Ако прахосмукачката не се зарежда, проверете за възможни електрически проблеми:
- Проверете дали кабелът за зареждане е свързан към електрическата мрежа.
- Проверете дали щепселът и кабелът не са повредени.
- Проверете за изгорял предпазител.
Ако прахосмукачката все още не работи, свържете се с оторизиран сервизен център на AEG.
Когато се свързвате със сервизния център на AEG, уверете се, че разполагате със следните данни:
- Номер на модела
- PNC номер
- Сериен номер
Информацията може да бъде намерена на стикера с данни.