Въпрос
- Фризерът/хладилникът/хладилникът с камера/охладителят за вино е повреден.
Приложимо към
- Фризер
- Хладилник
- Хладилник с камера
- Охладител за вино
Решение
1. Ако сте открили повредата при разопаковане на устройството, свържете се с търговеца на дребно веднага, за да разберете дали се е получила по време на доставяне до Вас.
Не се опитвайте да свържете или използвате уреда.
2. Ако повредата е открита след монтаж и първа употреба, свържете се с лицето, извършило монтажа, за да провери то дали уредът е повреден по време на монтаж.
3. Ако повредата е резултат от предмети, които да били сложени в уреда, или други механични причини, една дупка или пукнатина например може да се покрие с универсално уплътнение.
Уплътнението трябва да е одобрено за употреба в среди, където се пази храна.
4. Ако панти, светлини или други части са повредени, те може да се сменят лесно.
5. Свържете се с оторизиран сервизен център
Ако съветите по-горе не решат проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен техник.