Въпрос:
- Съдомиялната показва едно от следните съобщения за грешка: i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
Приложимо към:
. Съдомиялна за вграждане
- свободностояща съдомиялна машина
Решение:
1. Нулирайте вашия уред
- Изключете съдомиялната от контакта, изчакайте 1 минута и я включете отново.
- Можете да изключите захранването и чрез предпазителите на панела / превключвателя за захранване.
- Ако сте издърпали машината и след това сте я върнали обратно на място, важно е да се уверите, че тръбите не са прегънати или притиснати и че кранът е напълно отворен.
- Включете съдомиялната, изберете подходящ цикъл и я стартирайте. Ако цикълът стартира и работи нормално, проблемът е разрешен.
2. Проверете дали уредът показва отново същото съобщение или се е променило
Ако уредът показва различен код за грешка, проверете кода в наръчника на потребителя за помощ при отстраняване на проблем. (Можете да изтеглите наръчник на потребителя тук).
3. Свържете се с оторизиран сервизен център
Ако съветите по-горе не решават проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен инженер
Предупреждение: Не препоръчваме използването на изделието докато проблемът не бъде изцяло решен. Изключете изделието от контакта и не го включвайте отново докато не сте сигурни, че всичко е наред.