Проблем
- Съдомиялната показва съобщение за грешка C2, F2, i20 или AL6
- Съдомиялнaта бипка 2 пъти или LED (светодиодът) примигва 2 пъти
- Уредът не източва водата
Отнася се за
- Интегрирана съдомиялнa
- Самостоятелна съдомиялна машина
Решение
Код на грешка i20 - уредът не източва водата.
1. Уверете се, че каналът на водата не е запушен
2. Уверете се, че филтърът на отходния маркуч не е запушен
3. Уверете се, че вътрешният системен филтър не е запушен
4. Уверете се, че дренажният маркуч е инсталиран правилно:
- Дължината на дренажния маркуч не превишава 400 см.
- Входният отвор на дренажния маркуч трябва да е между 40 и 85 см.
- Дренажният маркуч е повреден, прегънат или усукан
5. Проверете дали запушалката е отстранена от сифона на мивката. (Дали съдомиялнaта е наскоро монтирана или премествана)
- Запушалката трябва да е отстранена от сифона.
- Отворете входния отвор, където дренажният маркуч е свързан към сифона, отстранете запушалката и свържете отново входния отвор на сифона.
6. Свържете се с оторизиран сервизен център
Ако съветите по-горе не решават проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен инженер
Предупреждение: Не препоръчваме използването на изделието докато проблемът не бъде изцяло решен. Изключете изделието от контакта и не го включвайте отново докато не сте сигурни, че всичко е наред.